Kemalpaşa’da Jandarma Teşkilatı’nın 187'nci Kuruluş Yıldönümü Kutlandı
“Kanun Ordusu Jandarma Teşkilatı”nın 187. kuruluş yıldönümü Kemalpaşa İlçe Jandarma Komutanlığı'nda düzenlenen programla kutlandı.
Programa Kemalpaşa Kaymakamı Musa Sarı, Cumhuriyet Başsavcısı Bahadır Bilen, İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Önder Ortoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Salih Şen ile daire amirleri katıldı.
Programda konuşan Kemalpaşa Kaymakamı Musa Sarı, emniyet ve asayişin sağlanmasında, adaletin tecelli ettirilmesinde büyük gayretleri bulunan teşkilat mensuplarını kutladığını, kazasız belasız huzur içerisinde nice görev yılları dilediğini ifade etti. Program sonunda günün anısına pasta kesildi.

Yorumlar
Yorum Gönder